Een professionele zorginstelling
De NAS is een ISO gecertificeerde zorginstelling met een Raad van Toezicht en een eenhoofdig Raad van Bestuur/directeur. De aansturing gebeurt door teammanagers. Samen met de directeur en de adviseurs vormen zij het formele management team. Binnen het functiehuis is sprake van een indeling naar Begeleiding en Activering, Directie en Activering en Advies en Ondersteuning. Verder kent de NAS een aantal afdelingen waar men met cliënten werkt aan herstel:
Hier vallen alle laagdrempelige opvangvoorzieningen onder zoals de dag- nacht- en winteropvang, de Huiskamer, gebruikersruimten en medische dienst.
Binnen deze afdeling vallen alle teams die ambulant werken en toeleiding verzorgen.
Hier vallen alle activeringsactiviteiten onder zoals gezamenlijk koken, schoonmaken van de metro’s voor de RET, de veegploegen en groenvoorzieningen.
Deze afdeling biedt nu 24-uur begeleiding aan dak- en thuisloze jongeren. Vanaf 2022 breidt deze afdeling uit met een semi-murale voorziening, een nieuwe 24-uur opvang en flexwoningen.
Missie
Visie
De NAS is een professionele no-nonsense organisatie werkzaam in de regio Rotterdam met een goede reputatie en een krachtig netwerk. Ons DNA is aansluiten op de leefwereld van onze cliënten. Onze medewerkers zijn generalisten met specialistische kennis over de cliënten en de systeemwereld. Wij dagen cliënten uit tot groei, richting herstel en vormen van werk en activering.
Kernwaarden
Donaties
Op deze plek vindt u meer informatie over hoe u de Nico Adriaans Stichting kunt steunen door middel van een donatie
Financiële jaarrekening
Beleidsverklaring
Hier kunt u onze Beleidsverklaring inzien.
Privacyverklaring
Hier kunt u onze Privacyverklaring inzien.
Klachtenformulier omwonenden en betrokkenen
De medewerkers van de Nico Adriaans Stichting (NAS) zetten zich te allen tijde in om de beste begeleiding te bieden. Toch is het mogelijk dat iemand niet tevreden is. U bent bijvoorbeeld een buurtbewoner en ervaart overlast van ons. Of u bent een verwijzer en niet tevreden over waren er van tevoren andere verwachtingen over de begeleiding en is het vervolgens heel anders gelopen. We raden iedereen aan daar niet mee rond te blijven lopen maar klachten te melden. Dat doet u via dit formulier.