De Nico Adriaans Stichting (NAS) zoekt aansluiting bij de leefwereld van kwetsbare Rotterdammers om samen hun leven waardig en waardevol te maken. Grip op het leven krijgen én houden is niet altijd eenvoudig. Wij, de NAS, begrijpen dat. Wij zetten ons daarom met overtuiging in voor mensen die hier problemen mee ondervinden en doen daarbij ons best om hen de ondersteuning te geven die ze nodig hebben, op een manier die bij hen past.

Wij hebben een breed aanbod voor zowel jongeren als volwassenen, zoals ambulante begeleiding met een expertteam voor forensische zorg en Housing First, begeleid en beschermd wonen voor Jongeren, dag- of nachtopvang. In de winter organiseren wij in opdracht van de gemeente Rotterdam de winteropvang. Bij de NAS werken we krachtgericht en sluiten we aan op wat de cliënt kan en wil. Onze missie? Dat elke cliënt zich gezien en gehoord voelt.

Met een team van circa 130 medewerkers, stagiairs en een groep vrijwilligers, werken we volgens onze kernwaarden: gelijkwaardigheid, betrokkenheid, aansluiten en sociale rechtvaardigheid.

Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een

Senior financieel medewerker (MBO-4 of HBO)

32 -36 uur per week

Ben je accuraat, analytisch, oplossings- en procesgericht? Werk je graag zelfstandig binnen een klein en betrokken team? Dan zijn we op zoek naar jou!

We zoeken iemand die de verantwoordelijkheid wil en kan nemen voor de boekhouding. Iemand die goed begrijpt hoe een boekhouding in elkaar steekt. Gelet op de omvang van onze organisatie, ben je iemand die praktisch aan de slag gaat. Maar ook kan signaleren, verbeteringen door kan voeren en hierover rapporteert. Je werkt nauw samen met de coördinerende financial controller en een financieel medewerker.

Wat ga je doen?

  • Organiseren en controleren van de gehele financiële administratie en de uitvoering van alle financieel gerelateerde handelingen;
  • Voorbereidende werkzaamheden ten behoeve van de financiële rapportages;
  • Verzorgen van de BTW aangiften;
  • Verwerken van WMO-declaraties;
  • Controle op de uitvoering van alle financieel gerelateerde handelingen;
  • Beheren van de kas;
  • Signaleren en initiëren van mogelijkheden tot verbeteringen in de werkmethodes en procedures;
  • Andere voorkomende werkzaamheden.

Wie ben jij?
Je bent proactief, integer en enthousiast.

Verder heb je:
– Een vakinhoudelijk MBO-4 of HBO diploma;
– Kennis van relevante (fiscale) wetgeving;
– Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
– Ruime kennis en ervaring met Excel;
– Ervaring met boekhoudprogramma’s;
– Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie bij een inspirerende en impactvolle organisatie.
  • Werken binnen een klein en  betrokken  team waar collegiale en professionele samenwerking belangrijk is.
  • Een uitstekende sfeer, waar ruimte is voor humor en frisse ideeën.
  • De kans om echt bij te dragen aan onze samenleving.
  • Een organisatie die investeert in het welzijn en de ontwikkeling van haar medewerkers met o.a. de inzet van het loopbaanbudget.
  • Salaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring ( max € 4.983,- bruto per maand (schaal 8) bij een volledige (36-urige) werkweek, CAO Sociaal Werk). Voldoe je nog niet aan alle gestelde functie-eisen dan hanteren we mogelijk een aanloopschaal.
  • Een dienstverband  van 32 tot 36 uur per week.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van ruim 17% boven op je salaris, dat je naar keuze kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof of salaris.
  • Goede pensioenregeling via PFZW.
  • 144 uur wettelijk verlof en 26 uur bovenwettelijk verlof (bij een volledig dienstverband van 36 uur).
  • Reiskostenvergoeding.
  • Gebruik van telefoon en  laptop.
  • Een tijdelijk dienstverband voor een jaar met uitzicht op verlenging.

Geïnteresseerd?
Heb je belangstelling voor deze functie én beschik je over de vereiste kennis en vaardigheden? Dan willen wij heel graag kennis met je maken. We kijken uit naar jouw motivatie en cv. Stuur deze uiterlijk 24 augustus 2025 naar sollicitatie@nasrotterdam.nl.

Heb je vragen of wil je meer informatie over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Annemieke Mol, manager bedrijfsvoering, 06 1443 1466. Zij staat je graag te woord.

Omdat we met kwetsbare mensen werken, heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Scroll naar boven