
Cliëntenraad
De cliëntenraad van de NAS denkt mee over het beleid en de kwaliteit van de ondersteuning binnen onze organisatie. De leden zetten zich in om de belangen van iedereen die door ons ondersteund wordt te vertegenwoordigen. Ze zijn als het ware het luisterend oor én de stem van onze cliënten richting de organisatie.
De cliëntenraad van de NAS bestaat uit mensen die zich vrijwillig inzetten. Zij doen dit vanuit hun eigen ervaring, achtergrond of betrokkenheid bij de maatschappelijke opvang en de mensen die daar gebruik van maken. De leden luisteren naar wat cliënten belangrijk vinden en brengen deze punten vervolgens onder de aandacht bij de Raad van Bestuur van de NAS. Zo zorgen ze ervoor dat cliënten gehoord worden op onderwerpen zoals kwaliteit van zorg, veiligheid en leefomgeving.
Wat doet de cliëntenraad?
– Geeft cliënten een stem richting de organisatie
– Denkt mee en geeft advies, zowel wanneer de organisatie daarom vraagt als op eigen initiatief
Wat doet het bestuur van de NAS?
– Luistert naar de cliëntenraad
– Houdt de gezamenlijke belangen van cliënten in het oog bij het maken van beleid

Cliëntenraad zet zich 100% in met nieuwe voorzitter
Voorzitter Mohamed: ‘Cliënten verdienen respect en een eerlijke kans, ongeacht hun achtergrond’. Lees verder
Spreekuur
De voorzitter van de cliëntenraad is elke laatste vrijdag van de maand op de Vijverhofstraat aanwezig van 11.00 – 13.00 uur om cliënten te spreken over hun ervaringen, wensen en knelpunten.
De cliëntenraad is ook bereikbaar per e-mail: clientenraad@nasrotterdam.nl
