Beheerder Vastgoed & Facilitair

De Nico Adriaans Stichting (NAS) zoekt aansluiting bij de leefwereld van kwetsbare Rotterdammers om samen hun leven waardig en waardevol te maken. Grip op het leven krijgen én houden is niet altijd eenvoudig. Wij, de NAS, begrijpen dat. Wij zetten ons daarom met overtuiging in voor mensen die hier problemen mee ondervinden en doen daarbij ons best om hen de ondersteuning te geven die ze nodig hebben, op een manier die bij hen past.

Wij hebben een breed aanbod voor zowel jongeren als volwassenen, zoals ambulante begeleiding met een expertteam voor forensische zorg en Housing First, begeleid en beschermd wonen voor Jongeren, dag- of nachtopvang. In de winter organiseren wij in opdracht van de gemeente Rotterdam de winteropvang. Bij de NAS werken we krachtgericht en sluiten we aan op wat de cliënt kan en wil. Onze missie? Dat elke cliënt zich gezien en gehoord voelt.

Met een team van circa 130 medewerkers, stagiairs en een groep vrijwilligers, werken we volgens onze kernwaarden: gelijkwaardigheid, betrokkenheid, aansluiten en sociale rechtvaardigheid.

Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een

Beheerder Vastgoed & Facilitair

32 uur per week

Ben je praktisch ingesteld, technisch onderlegd en werk je graag in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je zorgt er samen met je collega’s van de facilitaire afdeling voor dat onze panden veilig, functioneel en goed onderhouden zijn. Je bewaakt contracten, onderhoud en vergunningen en draagt bij aan een prettige en veilige werkomgeving voor collega’s en cliënten.

Wat ga je doen?

  • Zorgen voor een actueel overzicht van alle panden, installaties en voorzieningen;
  • Beheren van onderhouds- en servicecontracten, inclusief aanbestedingen en verlengingen;
  • Organiseren van verhuizingen en technische aanpassingen (zoals krachtstroom, HVAC, aansluitingen en nutsvoorzieningen);
  • Beheren van vergunningen, verzekeringen en garanties en afhandelen van schades;
  • Aansturen van onderhoudspartijen en deelnemen aan bouwvergaderingen;
  • Als BHV-coördinator zorg je voor een actuele en goed getrainde BHV-organisatie, inclusief het plan, oefeningen, ontruimingen en de begeleiding van de RI&E.
  • Bijhouden van documentatie, locatiehandboeken en rapportages;
  • Adviseren over duurzame en efficiënte oplossingen voor gebouwen en processen.

Wie ben jij?
Je bent praktisch, zorgvuldig en communicatief sterk. Je weet hoe techniek, veiligheid en organisatie samenkomen en vindt het leuk om die werelden te verbinden.
Verder heb je:

  • Een afgeronde relevante opleiding op minimaal HBO-niveau (bijv. Facility Management, Bouwkunde of Technische Bedrijfskunde) of aantoonbare vakkennis die je hebt opgebouwd door meerdere jaren ervaring en een vergelijkbare functie binnen facilitaire dienstverlening of gebouwbeheer;
  • Enkele jaren ervaring in het beheer van meerdere gebouwen, bij voorkeur binnen zorg, onderwijs of een maatschappelijke organisatie;
  • Technische kennis van E/W- en WTB-installaties, HVAC, brandveiligheid en legionellabeheer;
  • Inzicht in wet- en regelgeving rondom gebouwbeheer, veiligheid en milieu;
  • Een gestructureerde, proactieve en zelfstandige werkhouding;
  • Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om overzicht te bewaren;
  • Rijbewijs B (je bezoekt regelmatig verschillende locaties).

Wat bieden wij jou?

  • Een betekenisvolle functie binnen een maatschappelijke organisatie met voldoende autonomie en verantwoordelijkheid.
  • Werken in een klein, collegiaal team met korte lijnen en ruimte voor initiatief.
  • Een afwisselende functie met zichtbare impact op onze organisatie;
  • Een prettige werksfeer waar samenwerken en ontwikkeling centraal staan;
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Sociaal Werk/Welzijn;
  • Salaris afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring, maximaal €4.523,- bruto per maand (schaal 7 bij 36 uur);
  • Een dienstverband van 32 uur per week;
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van ruim 17% boven op je salaris;
  • Goede pensioenregeling via PFZW;
  • Telefoon en laptop van de zaak;
  • Opleidings- en certificeringsmogelijkheden (zoals BHV en VCA);
  • Een tijdelijk dienstverband van een jaar met uitzicht op verlenging.

Geïnteresseerd?
Heb je belangstelling voor deze functie én beschik je over de vereiste kennis en vaardigheden? Dan willen wij heel graag kennis met je maken. We kijken uit naar jouw motivatie en cv. Stuur deze uiterlijk 17 november 2025 naar sollicitatie@nasrotterdam.nl.

Heb je vragen of wil je meer informatie over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Aida Zargaran, manager ondersteunende diensten a.i., 06 287 29 121. Zij staat je graag te woord.

Omdat we met kwetsbare mensen werken, heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven