De Nico Adriaans Stichting (NAS) is een organisatie die zich inzet voor kwetsbare Rotterdammers in het maatschappelijk domein. Naast ambulante woonbegeleiding en activering vanuit de Wmo en Forensische Zorg, biedt de NAS begeleid en beschermd wonen voor jongeren, dagopvang, nachtopvang. Daarnaast organiseren wij jaarlijks de winteropvang in samenwerking met de Gemeente Rotterdam. We werken krachtgericht en sluiten aan op wat de cliënt kan. Onze missie is: de cliënt voelt zich gezien en gehoord.

Binnen de organisatie werken circa 100 medewerkers, 10 stagiairs en wisselend aantal vrijwilligers. De kernwaarden die door de hele organisatie doorleefd worden zijn: gelijkwaardigheid, betrokkenheid, aansluiten en sociale rechtvaardigheid.

Om ons financiële team te versterken zijn wij op zoek naar een

Senior boekhoudkundig medewerker (HBO)

24-32 uur

Ben je accuraat, analytisch, oplossings- en procesgericht? Werk je graag zelfstandig binnen een klein, zeer betrokken en gepassioneerd team? Dan zijn we op zoek naar jou!

We zoeken iemand die de eindverantwoordelijkheid wil en kan nemen voor de boekhouding. Iemand die goed begrijpt hoe een boekhouding in elkaar steekt. Gelet op de omvang van onze organisatie, ben je iemand die zelf ook praktisch aan de slag gaat. Maar ook kan signaleren, verbeteringen door kan voeren en hierover rapporteert. Kortom: de professionalisering van de organisatie als geheel verder brengt.

Wat ga je doen?

  • Organiseren en controleren van de gehele financiële administratie en de uitvoering van alle financieel gerelateerde handelingen;
  • Voorbereidende werkzaamheden ten behoeve van de (maandelijkse) financiële rapportages;
  • Verzorgen van de BTW aangiften;
  • Mede opstellen van begrotingen en businesscases en de bewaking ervan;
  • Subsidies aanvragen, registratie, monitoring en verantwoording;
  • Verzorging van jaarwerk, begeleiding accountant;
  • Signaleren en initiëren van mogelijkheden tot verbeteringen in de werkmethodes en procedures;
  • Werken aan nieuw te ontwikkelen of aan te passen organisatieprocessen;
  • Andere voorkomende werkzaamheden;
  • Actief deelnemen aan interne en externe overleggen.

Wie ben jij?
Je bent proactief, integer en je hebt een lerende houding.

  • Verder heb je:
  • Een vakinhoudelijk HBO diploma;
  • Kennis van relevante (fiscale) wetgeving;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Ruime kennis en ervaring met Excel;
  • Ervaring met boekhoudprogramma’s (Exact Online is een pré);

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie met impact bij een inspirerende en impactvolle organisatie.
  • Een uitstekende sfeer, waar ruimte is voor humor en frisse ideeën.
  • De kans om echt bij te dragen aan onze samenleving.
  • Een organisatie die investeert in het welzijn en de ontwikkeling van haar medewerkers.
  • Salaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring (schaal 9, CAO Sociaal Werk).
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3% en een goede pensioenregeling.
  • Een reiskostenvergoeding en gebruik van laptop en telefoon.
  • Een tijdelijk dienstverband voor 7 maanden met uitzicht op verlenging.

Lijkt dit je wat?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Gina van Brenkelen (teammanager Financiële Administratie) of Aurora Khan-Weber (teammanager Ondersteunende Diensten), tel: 010-413 3929.
Indien je belangstelling hebt voor deze functie én over de gevraagde kennis en vaardigheden beschikt, stuur dan je motivatiebrief en CV vóór 18 september 2024 naar sollicitatie@nasrotterdam.nl.

Scroll naar boven