De Nico Adriaans Stichting (NAS) is een organisatie die zich inzet voor kwetsbare Rotterdammers in het maatschappelijk domein. Naast ambulante woonbegeleiding en activering vanuit de Wmo en Forensische Zorg, biedt de NAS begeleid en beschermd wonen voor jongeren, dagopvang, nachtopvang. Daarnaast organiseren wij jaarlijks de winteropvang in samenwerking met de Gemeente Rotterdam. We werken krachtgericht en sluiten aan op wat de cliënt kan. Onze missie is: de cliënt voelt zich gezien en gehoord.

Binnen de organisatie werken circa 100 medewerkers, 10 stagiairs en wisselend aantal vrijwilligers. De kernwaarden die door de hele organisatie doorleefd worden zijn: gelijkwaardigheid, betrokkenheid, aansluiten en sociale rechtvaardigheid.

Om ons team te versterken zoeken wij per 1 mei 2024 een

Financieel administratief medewerker

24 uur per week

Ben je nauwkeurig, integer en heb je een dienstverlenende instelling? Werk je graag zelfstandig binnen een klein, zeer betrokken en gepassioneerd team? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

  • Je verwerkt gegevens van financiële aard in de financiële administratie (declaraties, facturen, bank- en kasboekingen);
  • Enkele uren per week draai je kasuren;
  • Je controleert de dagelijkse verwerking van financiële gegevens;
  • Je controleert de aansluiting tussen de boekhouding (het grootboek) en sub-administraties zoals debiteuren, crediteuren en activa;
  • Je stelt facturen betaalbaar en controleert betalingen aan crediteuren evenals de specificatie van de debiteurenposten;
  • Je archiveert digitaal (financiële) documenten;
  • Je beantwoordt telefonisch vragen van debiteuren en crediteuren;
  • Op verzoek verstrek je mondeling en/of schriftelijk informatie uit de financiële administratie aan  het management (intern) en belanghebbenden (in- en extern);
  • Je verzamelt gegevens voor het opstellen van de begroting, de jaarrekening en periodieke financiële overzichten;
  • Je signaleert mogelijkheden tot verbetering in werkmethoden en procedures binnen de administratieve organisatie.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid voor het overdragen van informatie en het verzorgen van correspondentie;
  • Je bent ordelijk in het op de juiste wijze verwerken van een diversiteit aan gegevens;
  • Je bent stressbestendig in verband met de werkzaamheden die onder tijdsdruk staan en waarbij verstoring een rol kan spelen.

Verder heb je:

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Vakgerichte opleiding Praktijkdiploma boekhouden of gelijkwaardig met een diploma afgerond;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Kennis van de toepassing van relevante (financiële) applicaties en automatiseringspakketten, Outlook, kennis van Exact Online is een sterke pré;
  • Kennis van en inzicht in de administratieve processen en inrichting van de afdeling, alsmede in (het begrippenkader van) de administratieve organisatie.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie bij een inspirerende en impactvolle organisatie;
  • Werken binnen een klein, zeer betrokken en gepassioneerd team waar collegiale en professionele samenwerking belangrijk is;
  • Een organisatie die investeert in het welzijn en de ontwikkeling van haar medewerkers;
  • Salaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring (schaal 5, CAO Sociaal Werk);
  • Een dienstverband voor 24 uur per week;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3% over bruto salaris en vakantietoeslag, een goede pensioenregeling;
  • Een reiskostenvergoeding en gebruik van laptop en telefoon;
  • Een tijdelijk dienstverband voor 7 maanden met uitzicht op verlenging.

Lijkt dit je wat?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Gina van Brenkelen, teammanager Financiële Administratie, tel: 010-4133929. Indien je belangstelling hebt voor deze functie én over de gevraagde kennis en vaardigheden beschikt, stuur dan je motivatiebrief en CV naar sollicitatie@nasrotterdam.nl.

Scroll naar boven